Passa al contingut principal

Marco-cantada THE SING SANG SUNG a Es Claustre de Menorca


El proper 15 d’agost, Es Claustre de Menorca acollirà l’experiència THE SING SANG SUNG, un nou concepte de concert-espectacle on el públic hi participa activament i assumeix el paper protagonista (www.esclaustre.com/event/the-sing-sang-sung/)

A Es Claustre, el creador i director d’aquesta iniciativa, Jordi Costa “Sec” ensenyarà des de l’escenari l’arranjament vocal de la cançó Photograph d’Ed Sheeran, “una de les balades més boniques del panorama pop mundial actual”, segons Sec. 

Aquesta proposta, pionera a Europa, ve avalada per l’espectacular èxit de convocatòria les dues primeres edicions: 450 persones al febrer a Puig-Reig i més de 2.000 inscrits en una macro-cantada solidària a Berga l’1 de maig.

El mètode és tant simple com elaborat. No hi haurà cap partitura. Tot es basarà en l’escolta i la repetició de les melodies que els aniran ensenyant al públic durant 2 hores per després interpretar-les en directe. El resultat és que el públic es converteix en l'artista, i per tant, tothom que entra a la sala on es representa THE SING SANG SUNG, canta, sense observadors, i per tant, la quarta paret desapareix.

THE SING SANG SUNG està dirigit i obert a tothom, sense límits d’edat ni de nivell; tant a persones que porten cantant tota la vida coral rere coral, com a persones que sols canten a la dutxa. “No s’ha de saber tècnica vocal ni llenguatge musical, simplement tenir ganes de cantar!”, aclareix Jordi Costa.


Sec ha dedicat la seva vida a dos oficis: l'espectacle i la docència musical. Aquest nou projecte pretén unir aquestes dues grans passions i ajuntar-les en forma de taller-concert-cantada. Format com a cantant i músic a Eòlia i al Taller de Músics de Barcelona, i titulat com a Certified Master Teacher a Estill Voice Training Sistem, Sec s’ha dedicat a la música des del 16 anys. Des de Ratolins, el seu primer grup, fins al seu pas per Strombers, ha militat en nombroses bandes, desenvolupant-se com a cantant i frontman a escenaris de tota mena arreu de la geografia catalana.

Després de Menorca, THE SING SANG SUNG aterrarà a Manresa (Teatre Kursaal, 20 d’octubre), Vic (L’Orfeó, 15 de desembre) i, a principis de 2020, a Girona i Barcelona.
  • Imatges cortesia d'assessoria de premsa

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CHORUS LINE producido y codirigido por Antonio Banderas llega al Teatre Tívoli el 21 de febrero

El próximo 21 de febrero se estrenará en el Teatre Tívoli de Barcelona el musical A CHORUS LINE, producido y codirigido por Antonio Banderas.
El aclamado musical que estuvo en cartel 15 años seguidos en Broadway empieza su andadura en España mañana viernes, 15 de noviembre, con el estreno internacional en el Teatro del Soho CaixaBank de Málaga, donde se representará antes de viajar a Barcelona.
Concebido, dirigido y coreografiado por Michael Bennet en 1975, con libreto de James Kirkwood y Nicholas Dante, música de Marvin Hamlisch y canciones de Edward Kleban, y ganador de nueve premios Tony y del Pulitzer, A CHORUS LINE supuso un cambio de paradigma en cuanto a su concepción, pues se inspiró en las experiencias reales de los miembros del reparto original.

El espectáculo es un revival de la producción original de Broadway a cargo de la legendaria Baayork Lee. Coreógrafa y directora, Lee interpretó a uno de los personajes de la producción original, Connie Wong, inspirado en ella misma, y l…

Gira y prórroga en Madrid de PESADILLA EN LA COMEDIA

Gracias al gran éxito obtenido, con llenos absolutos, ENRIQUE SAN FRANCISCO y MIKI D’KAI prorrogarán las funciones de su nuevo espectáculo, PESADILLA EN LA COMEDIA, en el teatro Príncipe Gran Vía de Madrid, combinando las fechas con el calendario de gira por toda España. Concretamente, la comedia volverá a Madrid los viernes 7 y 21 de febrero, 6 y 20 de marzo, 10 y 24 de abril, 8 y 22 de mayo, y 12 y 26 de junio, siempre a las 23:10 horas.
PESADILLA EN LA COMEDIA es un espectáculo de humor de situación, donde Miki d´Kai, El Chef, regenta un restaurante del cual busca una buena crítica para levantar el negocio. Enrique San Francisco, El Crítico, va a su restaurante y al final acaba confesando que lo hace por comer y beber sin gastarse un duro y porque no sabía qué hacer con su vida. Con esa premisa, se suceden situaciones absurdas, irónicas y muy divertidas entre los dos personajes, juntos y revueltos, y también desternillantes monólogos de los dos cómicos fieles a sus respectivos estil…
Este Sant Jordi Literatura gratuita para el confinamiento.
Malpaís
Yolanda Soler-Onís presenta una nueva edición, digital gratuita, publicada por Hora Antes Editorial.
Un territorio inhóspito en el que sólo sobreviven algunas especies.
Los amantes de la novela negra tienen la oportunidad de disfrutar en estos días de encierro de la novela Malpaís de Yolanda Soler-Onís con una nueva edición, digital gratuita, publicada por Hora Antes Editorial.
La escritora y periodista Yolanda Soler Onís, autora de esta novela, actual directora del Instituto Cervantes de Beirut, ha querido sumarse con esta iniciativa a la de otros artistas que acompañan, compartiendo sus obras, a quienes se encuentran en cuarentena.
La edición se ha publicado también en polaco (Sirocco) en versión de Bogumiła Wyrzykowska, traductora de la Premio Nobel polaca Olga Tokarczuk., y con portada del artista canario Pepe Dámaso.(1933)
Sinópsis: Malpaís es una trepidante novela que transcurre en 1992, en una isla atlántica sitiada por…