Passa al contingut principal

L'ESPECTACLE IMPARABLES DEL QUARTET MÈLT ARRIBA AL TEATRE POLIORAMA


Quartet Mèlt ens ofereix un viatge en el temps i la música que ens durà des de finals del segle XIX fins avui en dia. Reviurem moments especials de la nostra història i quines eren les músiques que s’escoltava aleshores. El punt de partida serà els Cors de Clavé, quan encara no existia cap suport per escoltar música gravada. A partir d’aquí viurem d’entre altres èpoques els cabarets de Barcelona dels anys 20, la Catalunya republicana, la Guerra Civil, la visita dels Beatles, els Jocs Olímpics de Barcelona….


El Quartet Mèlt amb la seva versatilitat coral ens portarà aleshores cançons d’estils musicalment molt i molt diferents.  La part actoral i un audiovisual sempre present ens situaran  en l’atmosfera que es vivia a cada moment.

És un espectacle amb molt bona música i amb dosis d'humor, tendresa i alguns moments commovedors, un espectacle que, en definitiva, el que ens proposa és un  repàs emocional de la història. Amb tots aquests ingredients musicals i interpretatius a càrrec del Quartet Mèlt i de la narració i intervencions a càrrec d´Òscar Orbezo, un actor també tan versàtil com ho són vocalment el Mèlt, el resultat no podia ser més que excepcional.

..........

El Quartet Mèlt és un grup vocal jove format per quatre cantants procedents de diferents indrets de Catalunya units pel món del cant coral català. Junts van decidir emprendre un il·lusionant projecte conjunt amb l’objectiu de gaudir de la música i transmetre-la a tothom qui els escoltés. Ells són la contralt Ariadna Olivé, el tenor Eloi Fort, el baríton Oriol Quintana i la soprano Carolina Alabau la qual entra a formar part en aquesta etapa, substituint a Magalí Sare que inicia el seu projecte en solitari “Cançons d’amor i dimonis”.

Òscar Orbezo a més d´actor/narrador, és el guionista i director de l'espectacle.

  • Imatges i vídeo cortesia d'assessoria de premsa

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CHORUS LINE producido y codirigido por Antonio Banderas llega al Teatre Tívoli el 21 de febrero

El próximo 21 de febrero se estrenará en el Teatre Tívoli de Barcelona el musical A CHORUS LINE, producido y codirigido por Antonio Banderas.
El aclamado musical que estuvo en cartel 15 años seguidos en Broadway empieza su andadura en España mañana viernes, 15 de noviembre, con el estreno internacional en el Teatro del Soho CaixaBank de Málaga, donde se representará antes de viajar a Barcelona.
Concebido, dirigido y coreografiado por Michael Bennet en 1975, con libreto de James Kirkwood y Nicholas Dante, música de Marvin Hamlisch y canciones de Edward Kleban, y ganador de nueve premios Tony y del Pulitzer, A CHORUS LINE supuso un cambio de paradigma en cuanto a su concepción, pues se inspiró en las experiencias reales de los miembros del reparto original.

El espectáculo es un revival de la producción original de Broadway a cargo de la legendaria Baayork Lee. Coreógrafa y directora, Lee interpretó a uno de los personajes de la producción original, Connie Wong, inspirado en ella misma, y l…

Gira y prórroga en Madrid de PESADILLA EN LA COMEDIA

Gracias al gran éxito obtenido, con llenos absolutos, ENRIQUE SAN FRANCISCO y MIKI D’KAI prorrogarán las funciones de su nuevo espectáculo, PESADILLA EN LA COMEDIA, en el teatro Príncipe Gran Vía de Madrid, combinando las fechas con el calendario de gira por toda España. Concretamente, la comedia volverá a Madrid los viernes 7 y 21 de febrero, 6 y 20 de marzo, 10 y 24 de abril, 8 y 22 de mayo, y 12 y 26 de junio, siempre a las 23:10 horas.
PESADILLA EN LA COMEDIA es un espectáculo de humor de situación, donde Miki d´Kai, El Chef, regenta un restaurante del cual busca una buena crítica para levantar el negocio. Enrique San Francisco, El Crítico, va a su restaurante y al final acaba confesando que lo hace por comer y beber sin gastarse un duro y porque no sabía qué hacer con su vida. Con esa premisa, se suceden situaciones absurdas, irónicas y muy divertidas entre los dos personajes, juntos y revueltos, y también desternillantes monólogos de los dos cómicos fieles a sus respectivos estil…
Este Sant Jordi Literatura gratuita para el confinamiento.
Malpaís
Yolanda Soler-Onís presenta una nueva edición, digital gratuita, publicada por Hora Antes Editorial.
Un territorio inhóspito en el que sólo sobreviven algunas especies.
Los amantes de la novela negra tienen la oportunidad de disfrutar en estos días de encierro de la novela Malpaís de Yolanda Soler-Onís con una nueva edición, digital gratuita, publicada por Hora Antes Editorial.
La escritora y periodista Yolanda Soler Onís, autora de esta novela, actual directora del Instituto Cervantes de Beirut, ha querido sumarse con esta iniciativa a la de otros artistas que acompañan, compartiendo sus obras, a quienes se encuentran en cuarentena.
La edición se ha publicado también en polaco (Sirocco) en versión de Bogumiła Wyrzykowska, traductora de la Premio Nobel polaca Olga Tokarczuk., y con portada del artista canario Pepe Dámaso.(1933)
Sinópsis: Malpaís es una trepidante novela que transcurre en 1992, en una isla atlántica sitiada por…