Passa al contingut principal

El Banc Sabadell Vijazz Penedès consolida les xifres rècord de l’anterior edició

La dotzena edició del Banc Sabadell Vijazz Penedès ha reunit aquest cap de setmana més de 55.000 persones a Vilafranca del Penedès.

El director musical Pere Pons posa en valor el prestigi i el reconeixement internacional dels músics que han format part del cartell d’enguany. Des de divendres han fet parada a Vilafranca el saxofonista de Memphis Charles Lloyd, el contrabaixista nordamericà Ron Carter i el prodigiós trompetista israelià Avishai Cohen, entre altres. “Són referents del jazz internacional i el Vijazz Penedès ha estat l’única ocasió de veure’ls en directe a Catalunya”, ressalta Pons.

A més dels concerts de l’escenari principal, el cicle ‘Elles i el Jazz’ ha tingut una molt bona acollida entre el públic. El Claustre de Sant Francesc es va omplir les tres nits per veure en un ambient únic i amb una copa de cava les millors veus femenines del gènere. 

El president de Tastavins Penedès, Joan Tarrada, considera que l’àmplia oferta de la fira de vins i caves ha estat una de les claus de l’èxit: “Els assistents han pogut tastar i gaudir d’una quarantena dels millors cellers.”

“El jazz, una música plena de matisos, i el vi, també un producte d’alta qualitat i amb moltes subtileses, han tornat a demostrar que mariden perfectament, i el públic ha ho ha posat en valor omplint el centre de la ciutat”, conclou el president de Tastavins Penedès.
Pel que fa a les activitats, s’han venut el 95% dels tiquets dels tastos i el 100% dels dinars programats i dels tastos especials. També ha tingut una molt bona acceptació per part dels visitants la curada i variada oferta gastronòmica de les Food Trucks, situades a la Rambla de Sant Francesc.

Aquest ha estat, també, el Vijazz més digital. Les xarxes socials han estat un vehicle molt important per arribar als visitants, fer-los saber les novetats i resoldre dubtes per millorar l’experiència. Així, s’han superat les 26.000 interaccions amb usuaris (20.000 l’any passat) i les publicacions des de les xarxes socials oficials del Vijazz Penedès han arribat a les 790.000 impressions (600.000 el 2017).

  • Imatges cortesia d'assessoria de premsa


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CHORUS LINE producido y codirigido por Antonio Banderas llega al Teatre Tívoli el 21 de febrero

El próximo 21 de febrero se estrenará en el Teatre Tívoli de Barcelona el musical A CHORUS LINE, producido y codirigido por Antonio Banderas.
El aclamado musical que estuvo en cartel 15 años seguidos en Broadway empieza su andadura en España mañana viernes, 15 de noviembre, con el estreno internacional en el Teatro del Soho CaixaBank de Málaga, donde se representará antes de viajar a Barcelona.
Concebido, dirigido y coreografiado por Michael Bennet en 1975, con libreto de James Kirkwood y Nicholas Dante, música de Marvin Hamlisch y canciones de Edward Kleban, y ganador de nueve premios Tony y del Pulitzer, A CHORUS LINE supuso un cambio de paradigma en cuanto a su concepción, pues se inspiró en las experiencias reales de los miembros del reparto original.

El espectáculo es un revival de la producción original de Broadway a cargo de la legendaria Baayork Lee. Coreógrafa y directora, Lee interpretó a uno de los personajes de la producción original, Connie Wong, inspirado en ella misma, y l…

Gira y prórroga en Madrid de PESADILLA EN LA COMEDIA

Gracias al gran éxito obtenido, con llenos absolutos, ENRIQUE SAN FRANCISCO y MIKI D’KAI prorrogarán las funciones de su nuevo espectáculo, PESADILLA EN LA COMEDIA, en el teatro Príncipe Gran Vía de Madrid, combinando las fechas con el calendario de gira por toda España. Concretamente, la comedia volverá a Madrid los viernes 7 y 21 de febrero, 6 y 20 de marzo, 10 y 24 de abril, 8 y 22 de mayo, y 12 y 26 de junio, siempre a las 23:10 horas.
PESADILLA EN LA COMEDIA es un espectáculo de humor de situación, donde Miki d´Kai, El Chef, regenta un restaurante del cual busca una buena crítica para levantar el negocio. Enrique San Francisco, El Crítico, va a su restaurante y al final acaba confesando que lo hace por comer y beber sin gastarse un duro y porque no sabía qué hacer con su vida. Con esa premisa, se suceden situaciones absurdas, irónicas y muy divertidas entre los dos personajes, juntos y revueltos, y también desternillantes monólogos de los dos cómicos fieles a sus respectivos estil…
Este Sant Jordi Literatura gratuita para el confinamiento.
Malpaís
Yolanda Soler-Onís presenta una nueva edición, digital gratuita, publicada por Hora Antes Editorial.
Un territorio inhóspito en el que sólo sobreviven algunas especies.
Los amantes de la novela negra tienen la oportunidad de disfrutar en estos días de encierro de la novela Malpaís de Yolanda Soler-Onís con una nueva edición, digital gratuita, publicada por Hora Antes Editorial.
La escritora y periodista Yolanda Soler Onís, autora de esta novela, actual directora del Instituto Cervantes de Beirut, ha querido sumarse con esta iniciativa a la de otros artistas que acompañan, compartiendo sus obras, a quienes se encuentran en cuarentena.
La edición se ha publicado también en polaco (Sirocco) en versión de Bogumiła Wyrzykowska, traductora de la Premio Nobel polaca Olga Tokarczuk., y con portada del artista canario Pepe Dámaso.(1933)
Sinópsis: Malpaís es una trepidante novela que transcurre en 1992, en una isla atlántica sitiada por…